Často kladené otázky
1. Objednávka
Kde je moja objednávka?

Číslo zásielky (sledovacie číslo) nájdete v e-maile s potvrdením o odoslaní, na ktoré môžete kliknúť priamo v e-maile a získať tak informácie o aktuálnom stave doručenia. Číslo môžete samozrejme zadať aj priamo na domovskej stránke DHL. Kliknite sem. Upozorňujeme, že je to možné iba pri objednávkach dekorácií a malého nábytku (DHL). Ak nemáte po ruke e-mail alebo vám nebolo poskytnuté žiadne číslo, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis s uvedením čísla objednávky alebo mena zákazníka: Kontaktujte nás prostredníctvom našej e-mailovej adresy: [email protected] alebo zavolajte nám. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412.

Ako si môžem objednať?

Krok 1: Vložte produkt do nákupného košíka
Kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“ vložte požadované výrobky do vášho osobného nákupného košíka. Tento výber môžete kedykoľvek zmeniť, kým svoju objednávku neodošlete kliknutím na dané slovo. „nákupný košík“ v Kliknite na pravý horný roh online obchodu. Ak kliknete na „Zobraziť nákupný košík“, získate prehľad položiek vo vašom nákupnom košíku. Kliknutím na tlačidlo „Pokladňa“ prejdete k ďalšiemu kroku v procese objednávky.

Krok 2: Prihlásenie
Ak ste si už vytvorili zákaznícky účet v aplikácii MY DEPOT, prihláste sa pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. V opačnom prípade si vytvorte zákaznícky účet pre svoje budúce nákupy. Vaše údaje budú zhromažďované, spracovávané a používané v súlade s predpismi o ochrane údajov. K ďalšiemu použitiu alebo sprístupneniu tretím stranám nedôjde. Kliknutím na tlačidlo „Registrovať“ alebo „Ďalej“ sa dostanete k ďalšiemu kroku v procese objednávky.

Krok 3: Fakturačná a dodacia adresa
V tomto okamihu nám povedzte požadovanú fakturačnú a dodaciu adresu. Kliknutím na tlačidlo „Pokračovať k spôsobu platby“ sa dostanete k ďalšiemu kroku objednávky.

Krok 4: Spôsob platby
Vyberte požadovaný spôsob platby. Tu môžete uplatniť aj propagačné kódy. Kliknutím na tlačidlo „Pokračovať na prehľad objednávok“ sa dostanete k ďalšiemu kroku objednávky.

Krok 5: Prehľad a nákup objednávky
V tomto okamihu naposledy skontrolujte všetky podrobnosti objednávky. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Objednať teraz s povinnosťou platby“. Podľa toho, aký spôsob platby ste si vybrali, budete následne preposlaní nášmu poskytovateľovi platobných služieb. Prijatie objednávky bude potvrdené automatickou objednávkou potvrdením e-mailom máte tiež číslo objednávky pre akékoľvek otázky.

Existuje minimálna hodnota objednávky?

Nie, neexistuje minimálna hodnota objednávky.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Zrušenie pod MOJM DEPOTOM bohužiaľ zatiaľ nie je možné. Možnosti zrušenia zostávajú nedotknuté zákonné právo na odstúpenie.

Môžem neskôr zmeniť dodaciu adresu svojej objednávky?

Nie, každá objednávka, ktorú ste zadali, sa spracuje okamžite a už ju nie je možné zmeniť. Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára zákazníckeho servisu.

Môžem kombinovať objednávky neskôr?

Nie, každá objednávka, ktorú ste zadali, sa vybaví okamžite. Konsolidácia bohužiaľ nie je možná.

Vracajú sa vypredané položky?

Väčšinou áno. Dostávame tiež následné dodávky našich článkov v priebehu niekoľkých sezón. Ak hľadáte konkrétnu položku, kontaktujte náš zákaznícky servis. V ideálnom prípade máte po ruke číslo článku.

2. Prepravné náklady
Koľko stojí poštovné?
  • DECO nad 49 €: doprava zdarma
  • DEKORÁCIA do 49 €: 5,95 €
Je dodávka stále bezplatná, ak vrátim diel?

Ak vrátite celú objednávku, bude vám vrátená celková suma vrátane nákladov na dopravu. Ak ste zaplatili náklady na dopravu a vrátite iba časť nákladov na dopravu, náklady na dopravu sa nevracajú, pretože ste si uchovali dodané položky.

3. Dodanie
Kde je moja objednávka?

Číslo zásielky (sledovacie číslo) nájdete v e-maile s potvrdením o odoslaní, na ktoré môžete kliknúť priamo v e-maile a získať tak informácie o aktuálnom stave doručenia. Číslo môžete samozrejme zadať aj priamo na domovskej stránke DHL. Kliknite sem. Upozorňujeme, že je to možné iba pri objednávkach dekorácií a malého nábytku (DHL). Ak nemáte po ruke e-mail alebo vám nebolo poskytnuté žiadne číslo, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis s uvedením čísla objednávky alebo mena zákazníka: Kontaktujte nás prostredníctvom našej e-mailovej adresy: [email protected] alebo zavolajte nám. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412.

Aká dlhá je doba dodania?

Vaša objednávka bude spracovaná okamžite po prijatí. Dodacie lehoty na ozdobné predmety sú cca 2-5 pracovné dni. Dodacie lehoty jednotlivých článkov si môžete pozrieť na stránke s podrobnosťami o produkte každého článku a na prvý pohľad v nákupnom košíku pred odoslaním objednávky. Pretože dodávame do všetkých krajín z nášho skladu v Nemecku, môže dôjsť k oneskoreniu v dôsledku doručovacej služby pri doručení do oblasti doručenia.

Kto je váš poskytovateľ prepravných služieb?

Pretože náš sklad je v Nemecku, pošleme vám balík s DHL International.

Musí byť fakturačná a dodacia adresa rovnaká?

Č. Počas procesu objednávky sa vás opýtame, či má byť objednávka doručená na inú adresu, ako je faktúra. Možno chcete potešiť niekoho, kto by nemal vidieť účet. Samozrejme tomu rozumieme.

4. Platba
Aké sú spôsoby platby?

PayPal

Aby ste mohli platiť cez PayPal, musíte sa zaregistrovať na PayPal. Tam zadáte údaje o svojom účte alebo kreditnú kartu. Po odoslaní objednávky v spoločnosti DEPOT sa dostanete na stránku PayPal a zaplatíte tam rýchlo a ľahko pomocou niekoľkých kliknutí.

Kreditná karta

Prijímame kreditné karty VISA alebo MASTERCARD. Po zadaní objednávky budete automaticky presmerovaní na platbu. Vezmite si so sebou číslo svojej kreditnej karty, šekovú číslicu (na zadnej strane kreditnej karty) a číslo účtu vášho referenčného účtu.

Z vašej kreditnej karty bude naúčtovaná suma pri zadaní objednávky. .

Ako môžem uplatniť propagačný kód?

Zadajte propagačný kód do poľa „Propagačný kód“ v nákupnom košíku. Potom kliknite na tlačidlo „Uplatniť“. Výška zľavy sa zobrazí nad celkovou sumou. Po dokončení objednávky už bohužiaľ nie je možné uplatniť propagačný kód.

5. Vrátenie tovaru a reklamácia
Návrat

Ak chcete vytvoriť štítok pre vrátenie tovaru, postupujte podľa tohto odkaz. Sem zadajte svoje meno, adresu a e-mailovú adresu. Zákaznícka referencia je obzvlášť dôležitá: Sem zadajte číslo objednávky, ktoré nájdete na dodacom liste alebo v e-maile s potvrdením objednávky. Teraz môžete vytlačený spätný štítok, ktorý sa vytvorí, vytlačiť a prilepiť ho na svoj návrat.

Nárok

Ak dostanete poškodené predmety (napr. Rozbité sklo), pošlite nám jednu alebo viac fotografií tohto tovaru na našu e-mailovú adresu: [email protected] To urýchľuje spracovanie, pretože zákaznícky servis vám môže zavolať späť / priamo vám odpovedať. V e-maile nám tiež oznámte číslo svojej objednávky.

Ako sa uplatňujú zľavy pri vrátení tovaru?
  • % Zľava na článok: Ak je na určitý článok poskytnutá zľava, zľava sa uplatní aj na vrátenie tovaru. Príklad: Dostali ste zľavu 10% na položku, ktorá by za normálnych okolností stála 10 EUR. Za toto teda zaplatíte iba 9 €. Ak pošlete túto položku späť, dostanete späť 9 €.
  • Zľava € na položku: Ak je na určitú položku poskytnutá zľava, presne táto suma v € sa odpočíta ako zľava a dostanete späť iba peniaze, ktoré ste zaplatili.
  • % Zľava na celý nákupný košík (položky je možné vylúčiť): Ak je zľava poskytnutá na celý nákupný košík, celková zľava sa po návrate rozdelí proporcionálne na všetky zľavnené položky. Po vrátení zľavovej položky sa zľava na položku odpočíta a bude vám vrátené iba to, čo ste za vrátenú položku zaplatili.
  • Zľava € na celý nákupný košík (položky je možné vylúčiť): Ak získate zľavu € na celý nákupný košík, bude to proporčne rozdelené medzi všetky zľavnené položky. Ak tieto zľavové položky vrátite, bude vám vrátená iba znížená suma.
Čo znamená odvolanie?

Všetky informácie o odvolaní nájdete v pravidlách zrušenia.

Môžem si veci vymeniť?

Bohužiaľ nie. Môžete vrátiť položky a potom zmeniť ich poradie.

Boli mi doručené nesprávne položky. Čo teraz?

Vráťte prosím toto s uvedením dôvodov pre vrátenie a pošlite nám krátke informácie s číslom objednávky na náš zákaznícky servis: [email protected]

Dostal som poškodené veci. Čo teraz?

Aj napriek maximálnej starostlivosti v procese balenia sa stále môže stať, že sa vám nejaký predmet cestou k vám rozbije. Návraty predstavujú veľkú záťaž pre naše životné prostredie. Aby ste predišli zbytočnému vráteniu tovaru, žiadame Vás, aby ste v takom prípade zaslali nášmu zákazníckemu servisu fotografiu chybného tovaru e-mailom. Prosím, dajte nám vedieť, či ste doručili chybnú položku alebo chcete dobropis. Ak to chcete urobiť, pošlite nám e-mail na adresu [email protected]

Aká dlhá je záruka / záruka?

Zákonné ustanovenia o záruke sa samozrejme vzťahujú na všetky výrobky, ktoré si môžete kúpiť od spoločnosti DEPOT. V prípade poruchy alebo poruchy produktu kontaktujte náš zákaznícky servis.

Kto znáša náklady na vrátenie tovaru?

Spoločnosť DEPOT znáša náklady na vrátenie tovaru. Z tohto dôvodu si svoju objednávku môžete vytlačiť rýchlejšie, čím si môžete svoju objednávku vytlačiť rýchlejšie Vrátiť ho môžete bezplatne, jeho používanie však nie je povinné. Ak chcete vytvoriť štítok pre vrátenie tovaru, postupujte podľa tohto odkaz. Sem zadajte svoje meno, adresu a e-mailovú adresu. Zákaznícka referencia je obzvlášť dôležitá: Sem zadajte číslo objednávky, ktoré nájdete na dodacom liste alebo v e-maile s potvrdením objednávky.

Moje balenie je poškodené. Čo teraz?

Ak príde váš balík poškodený, odmietnite ho prijať alebo kontaktujte svoju poštu do 7 dní a zaznamenajte správu o poškodení. Pri dodávke nábytku tiež skontrolujte všetky položky, či nie sú poškodené, a informujte o tom prepravnú spoločnosť na mieste. Poznámka musí byť zdokumentovaná na vašom dodacom liste. Podpíšte to, prosím, až po tejto poznámke. Zašlite prosím správu o poškodení na našu e-mailovú adresu: [email protected], aby bolo možné vašu objednávku z procesu upomínania odstrániť, kým nebude objasnená.

Kedy dostanem peniaze späť?

Hneď ako obdržíme váš vrátený tovar a skontrolujeme ho, vrátime vám do niekoľkých dní sumu vráteného tovaru. V závislosti na spôsobe platby vám vrátime peniaze nasledovne:

• Ak platíte kreditnou kartou, čiastku dostanete späť na svoj účet kreditnej karty. Rezerváciu uvidíte na ďalšom výpise z kreditnej karty. Nemáme žiadny vplyv na dátum vyrovnania vášho výpisu z kreditnej karty.

• Ak platíte prostredníctvom služby PayPal, získate kredit na svoj účet PayPal. Môžete sa sami rozhodnúť s PayPal, či čiastka zostane na vašom účte PayPal alebo bude prúdiť späť na váš bankový účet. Nemáme na to žiadny vplyv.

6. Môj DEPOT
Čo je Môj DEPOT?

Môj DEPOT je váš osobný účet zákazníka. Ako registrovaný zákazník tu máte veľa výhod: Pri zadávaní objednávky nemusíte znova zadávať podrobnosti, ako je dodacia a fakturačná adresa. Stav svojej objednávky môžete kedykoľvek sledovať a zobraziť svoje predchádzajúce objednávky. Vyplňte všetky povinné polia a zadajte heslo. Povinné polia sú označené hviezdičkou (*). Po registrácii musíte pre budúce objednávky iba zadať svoju e-mailovú adresu a heslo.

Zabudol si heslo. Čo teraz?

Ak ste zabudli heslo svojho zákazníckeho účtu, môžete požiadať o nové. Ak to chcete urobiť, prejdite na prihlasovaciu stránku na stránke Môj DEPOT a kliknite na položku „Zabudli ste heslo“.

Ako môžem odstrániť svoj zákaznícky účet?

Za týmto účelom kontaktujte náš zákaznícky servis a dajte vedieť kolegom vašu požiadavku e-mailom alebo telefonicky: Pošlite nám informácie na našu e-mailovú adresu: [email protected] alebo nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412.

Ako môžem zmeniť svoje meno / adresu neskôr?

Svoje osobné údaje môžete kedykoľvek zmeniť vo svojom zákazníckom účte na stránke Môj DEPOT. U objednávok, ktoré ste už odoslali, bohužiaľ nie je možné neskôr zmeniť príjemcu alebo adresu.

7. Ochrana životného prostredia
Ako sa likviduje batérie a akumulátory?

Pretože naše zásielky môžu obsahovať batérie a nabíjateľné batérie, sme podľa zákona o batériách (BattG) povinní informovať vás o nasledujúcich skutočnostiach: Batérie a nabíjateľné batérie sa nesmú likvidovať spolu s domovým odpadom, ste však povinní vrátiť použité batérie a nabíjateľné batérie. Staré batérie môžu obsahovať znečisťujúce látky, ktoré, ak nie sú správne skladované alebo zlikvidované, môžu poškodiť životné prostredie alebo zdravie. Batérie však obsahujú aj dôležité suroviny ako železo, zinok, mangán alebo nikel a je možné ich recyklovať.

8. Kontakt / zákaznícky servis

Máte nejaké otázky týkajúce sa vašej objednávky alebo sa chcete dozvedieť viac informácií o našej ponuke?
Potom nás kontaktujte - náš zákaznícky servis vám rád pomôže!

Kontaktujte nás prostredníctvom nášho e-mailu adresa: [email protected] alebo nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412.