Sme tu vždy pre vás!

Vážení zákazníci,

tieto dni sú pre nás všetkých obzvlášť náročné a všetci spolu prežívame túto krízu. Našimi hlbokými myšlienkami sú všetci, ktorých sa COVID-19 priamo dotýka, a všetci, ktorí robia všetko pre to, aby zvládli túto mimoriadnu situáciu. Zdravie a bezpečnosť našej komunity, všetkých našich zákazníkov a kolegov sú pre nás nesmierne dôležité.

Objednávky môžete samozrejme zadávať v internetovom obchode ako obvykle.

Kontaktujte nás prostredníctvom nášho e-mailu adresa: [email protected] alebo nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412. Všetky záležitosti naďalej vybavujeme čo najrýchlejšie a s najvyššou prioritou.

Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

Váš tím DEPOT

Otázky týkajúce sa COVID-19 a vášho aktuálneho nákupu

1. Dosiahnuteľnosť

Ako nás môžete zastihnúť?

Kontaktujte nás prostredníctvom nášho e-mailu adresa: [email protected] alebo nám zavolajte. Môžete nás kontaktovať v pondelok až piatok od 8:00 do 22:00 a v sobotu, nedeľu a sviatky od 9:00 do 20:00 na bezplatnej horúcej linke 0800 042412. . Stále spracúvame všetky obavy čo najrýchlejšie a s najvyššou prioritou.

2. Objednávky a dodacie lehoty v online obchode

Môžem stále objednávať v online obchode?

Áno, v online obchode môžete pokračovať ako obvykle. Dodacie lehoty na ozdobné predmety sú v súčasnosti cca 2 - 4 pracovné dni. Vezmite prosím na vedomie informácie v nákupnom košíku. Dodanie balíkovej služby sa môže stále mierne oneskoriť. Žiadame vás o pochopenie tu.

3. Vrátenie tovaru a reklamácia

Vrátenie a sťažnosť na online objednávky
Vrátenie a sťažnosti na objednávky, ktoré ste zadali v online obchode, môžete vykonávať bez obmedzenia. Presné pokyny k tomu nájdete v časti „Často kladené otázky“.

Ak máte ďalšie otázky bez ohľadu na aktuálnu situáciu, tu nájdete ďalšie odpovede.